Daisypath Anniversary tickers

Friday 25 November 2011

Yehh ! Dapat kasut baru :)



Huihuihui ! HAHA happy happy gilegile nie . Tinggal 4 hari je lagi aku nak pegi kem .This my new shoes :) untuk di bawak mase kem nanty . Yela aku mane penah adew kasut sukan , lau pape msty pakai kasut sekolah aku tu mane tak kopak HAHA ! so my mum belikan satu untuk aku warne biru plak tu MURAH saje alhamdulillah . Aku baru nak carek warne hijau ke baru menarik tapy terpikay jgak beli lawalawa nanty kene licak kotor jgak kan hurmm kene la jage elokelok . Tapy kan lau aku beli somthing adek aku mesty nak jgak . HAHA ! padan muke dye . Selalu dye dapat barang yang dye nak skunk aku yang dapat plak . IRI HATI tak adek ? HAHA ! tak elok iri hati dose tau .



NOTE : just story bukan nak menunjuk oke sayang :) 
ALWAY TAKEN BY : MUHD FAIZ muahh ! :)

Anda suka ! jangan lupe like oke sayang

No comments:

Post a Comment

expr:title='data:olderPageTitle'>